روغن خراطین اصل

امروزه با افزایش بسیار زیاد برای این محصول با ارزش ، سودجویان برای پر کردن جیب های خود از مواد تقلبی استفاده می کنند

روغن خراطین اصل

امروزه با افزایش بسیار زیاد برای این محصول با ارزش ، سودجویان برای پر کردن جیب های خود از مواد تقلبی استفاده می کنند

به طور حتم تشخیص دادن روغن خراطین اصل از روغن خراطین تقلبی در هر آزمایشگاهی قابل تعیین شدن است و برای اشخاصی که تا به حال از این روغن مصرف نکرده اند تشخیص اصالت آن کار آسانی نخواهد بود . ولی نکته این جاست که آیا راهی برای مصرف کننده این روغن است که بتواند از صحت و سقم کیفیت محصول اطمینان یابد ؟

پیوندها

دام های فرهنگ

شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۸، ۰۴:۱۹ ب.ظ

دام های فرهنگ: لطفا بیش از اهداف
15 فوریه 2018 در دامهای فرهنگ
لذت از هدف یعنی انتخاب موقت بر ابدی. این همان کاری است که من امروز می خواهم انجام دهم بدون توجه به آنچه. این در مورد من و لذت من است. برخی دوست دارند ما باور داشته باشیم که این ایده "لذت بیش از هدف" با نسل جدید به وجود آمده است ، اما اگر به اندازه کافی به گذشته نگاه کنید ، خواهید دید که خودخواهی مدت زمان طولانی بوده است. در کتاب اول کتاب مقدس به آدم و حوا نگاه کنید. هدف آنها ارتباط آنها با خدا و تمایل به باغ زیبایی بود که او در آنجا قرار داد. آنها هر آنچه را که هر کسی می خواست ، داشتند. با این وجود ، با فصل سوم پیدایش ، آنها با خوردن یک تکه میوه از درختی که خدا گفت دست از بین برد ، لذت را انتخاب کردند.

همه ما در انتخاب یک روز یکسان آسیب پذیر هستیم. هدفت چیه؟ چه معنایی به زندگی شما و کسانی که دوستشان دارید چیست؟ در پایان زندگی شما می خواهید مردم در مورد شما چه بگویند ، فکر کنند و احساس کنند؟ در آن زمان ، اکثر ما هدف را می خواستیم: یک زندگی خوب زندگی می کرد ، طبق برنامه خدا ، دیگران را خوب دوست داشت.

اگر یک زندگی هدف ، هدف نهایی من است ، پس آنچه امروز انجام می دهم به طریقی تعیین می کند که آیا من به آن هدف می رسم یا نه. امروز چه چیزی را انتخاب می کنم؟ امروز چه چیزی را انتخاب می کنید؟ آیا این بدان معنی است که شما نمی توانید لذت ببرید؟ هیچ البته نه! این بدان معنی است که لذت نمی تواند هدف را نادیده بگیرد. به عنوان مثال ، هیچ مشکلی در خرید ماشین جدید وجود ندارد - مگر اینکه من را از هدف دور کند. اگر هویت من در ماشین جدیدم پیچیده شود ، هدف من از بین می رود ، حداقل برای مدت کوتاه.

هدفت چیه؟ آیا کارهایی که امروز انجام می دهید به این هدف اشاره دارند یا به لذت می رسند؟ در صورت هدف ، پیگیری خود را ادامه دهید. اگر اینگونه نباشد ، شما را برای رسیدن به مسیر طی می کند؟ چرا امروز اولین قدم را برنمی داریم؟

دامهای فرهنگ ، لذت بیش از هدف ، زندگی هدفمند ، اعتماد به نفس در ازدواج ، ازدواج نامحسوس ، ازدواج زناشویی ، خدا ، دکتر. KIM ، DR KIM KIMBERLING ، یک ازدواج عالی ، رازهایی برای یک ازدواج جالب ، مسیحیان مسیحی ، اسطوره های ازدواج ، ازدواج بهتر ، چگونه می توان یک ازدواج بهتر ، ازدواج مسیحی ، ازدواج مسیحی ، زناشویی ، عروسی مسیحی
اظهار نظر
برای دریافت هر پست وبلاگ از طریق ایمیل هر روز صبح مشترک شوید.

AM Blog4 Banner.png
دام های فرهنگ: SEX نهایی است
8 فوریه 2018 در تله های فرهنگ
سکس هدیه ای است از جانب خدا. او بدن های ما را به گونه ای طراحی کرد که رابطه جنسی به ما لذت می بخشد. او همچنین به ما می گوید که رابطه جنسی به گونه ای طراحی شده است که در یک رابطه متعهدانه از ازدواج کاملاً لذت می برد. در برنامه خدا ، همه جسمی ، عاطفی ، روحی و معنوی جمع می شوند. این آمیخته شدن روح است که روابط جنسی را در سالهای ازدواج مسیحی روشن می کند و در هر زمینه دیگری روابط جنسی را در پیش می گیرد. توصیف آن دشوار است ، اما زوج هایی که آن را تجربه کرده اند می دانند منظور من چیست. با تمام آنچه گفته شد ، رابطه جنسی در یک ازدواج مسیحی نهایی نیست. بلکه این یک قطعه در معما از یک ازدواج عالی است.

فرهنگ همان بدن را می گیرد و آنها را ارتقا می بخشد ، و لذتی که از رابطه جنسی می پذیریم ، بالاتر از همه چیز است. "رابطه جنسی نهایی است" دروغ است ، اما ما همه می توانیم در برابر باورپذیری آسیب پذیر باشیم. مگر اینکه خودتان در پناهگاه زندگی کنید ، هر روز به هرجایی که می رویم ، رابطه جنسی در اطراف ما است. سکس می فروشد و خودش به حدی می فروشد که مردم معتقدند سکس جواب دارد. مشکل این است که نیست. این یک رفع کوتاه مدت برای یک مشکل بلند مدت است. رابطه جنسی به خودی خود کمک به بقیه پوستی است که در داخل احساس می کنیم. رابطه جنسی: رابطه جنسی به خودی خود یکی از مهمترین ملزومات اصلی رابطه جنسی را به دنبال دارد. بدون رابطه ، رابطه جنسی فقط دو بدن است که برای مدتی با هم جمع می شوند ، سپس به حرکت خود ادامه می دهند. این هرگز تحقق بلند مدت نخواهد داشت. این هرگز نهایی نخواهد بود. تحقق نهایی در یک ازدواج متعهد حاصل می شود که رابطه جنسی بخشی (یک بخش بسیار مهم) از کل است.

 

 

منبع :  sanykala

  • محمد امینی

دام های فرهنگ

نظرات (۱)

سلام

خسته نباشید

فضای رایگان اپلود عکس و یدیو و اشتراک گذاری حرفه ای

 

https://98share.com/

 

 

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی