روغن خراطین اصل

امروزه با افزایش بسیار زیاد برای این محصول با ارزش ، سودجویان برای پر کردن جیب های خود از مواد تقلبی استفاده می کنند

روغن خراطین اصل

امروزه با افزایش بسیار زیاد برای این محصول با ارزش ، سودجویان برای پر کردن جیب های خود از مواد تقلبی استفاده می کنند

به طور حتم تشخیص دادن روغن خراطین اصل از روغن خراطین تقلبی در هر آزمایشگاهی قابل تعیین شدن است و برای اشخاصی که تا به حال از این روغن مصرف نکرده اند تشخیص اصالت آن کار آسانی نخواهد بود . ولی نکته این جاست که آیا راهی برای مصرف کننده این روغن است که بتواند از صحت و سقم کیفیت محصول اطمینان یابد ؟

پیوندها

خرید کاندوم: اثربخشی ، انواع ، و استفاده صحیح

چهارشنبه, ۲۲ آبان ۱۳۹۸، ۱۱:۰۸ ب.ظ

کاندوم چیست؟
کاندوم یک لوله نازک و مناسب است که یک مرد در طول رابطه جنسی از آلت تناسلی خود می پوشد و یا زنی قبل از رابطه جنسی داخل واژن خود را وارد می کند. کاندوم از بارداری و STD جلوگیری می کند. آنها سدی را ایجاد می کنند که منی و سایر مایعات بدن را از واژن ، روده یا دهان خارج می کند. ممکن است آن را لاستیک یا روش مانع بشنوید.

از کاندوم های زن و مرد به طور همزمان استفاده نکنید. یکی می تواند به دیگری بچسبد و آن را از جای خود بکشد یا آن را پاره کند.

کاندوم چقدر مؤثر است؟
اگر به طور صحیح از آن استفاده کنید کاندوم کارایی زیادی دارد. یک زن حتی در صورت استفاده از کاندوم می تواند باردار شود.

ادامه خواندن زیر
ممکنه خوشت بیاد

خرید کاندوم یا پیدا کردن آنها به راحتی انجام می شود!
کاندوم چیست و چرا اهمیت دارد؟

کاندوم تنها شکل کنترل زایمان است که در برابر بارداری و بیماریهای منتقله از راه جنسی محافظت می کند - همچنین به عنوان STD شناخته می شود! آنها با مسدود کردن اسپرم (و مایعات دیگر) کار می کنند. کاندوم ها در بافت ها ، اندازه ها ، رنگ ها و مواد زیادی وجود دارند. آنها 85-98٪ مؤثر بوده و به راحتی می توان یافت! دو نوع کاندوم وجود دارد ، کاندوم مردانه (یا کاندوم خارجی) که در قسمت خارج از آلت تناسلی مرد و کاندوم زن (یا کاندوم داخلی) وجود دارد که درون واژن یا مقعد می رود. یافتن کاندوم های زنانه می تواند گران تر و سخت تر باشد ، اما این نکات دقیقاً یکسان است!

آیا برای خرید کاندوم به بالای 18 سال نیاز دارم؟

نه ، هر کسی در هر سنی می تواند کاندوم بخرد! آنها در بسیاری از نقاط مختلف مانند سوپر مارکت ها ، داروخانه ها ، پمپ بنزین ها ، کلینیک ها و ... در دسترس هستند. بعضی اوقات کاندوم ها در پشت شیشه یا پشت پیشخوان ذخیره می شوند اما این بدان معنی نیست که نمی توانید آنها را خریداری کنید. فقط آنهایی را که می خواهید بخواهید!

دستورالعمل های مرحله به مرحله برای خرید کاندوم:

مکانی را پیدا کنید که کاندوم بفروشد.
کاندوم مورد نظر خود را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که کاندوم ها در انواع مختلف ، اندازه ، رنگ ، مارک و مواد مختلف وجود دارند. تمام کاندوم های خریداری شده شما موثر هستند و بعضی اوقات افراد دوست دارند موارد مختلفی را امتحان کنند تا اینکه مورد علاقه خود را پیدا کنند!
اگر کاندوم پشت شیشه یا پشت پیشخوان است ، به سادگی از یک فرد فروش بخواهید آنهایی را که می خواهید. نگران نباش هرکسی می تواند کاندوم بخرد.
جعبه کاندوم را برای تاریخ انقضا بررسی کنید (بله ، آنها منقضی شده اند!) یا برای هرگونه آسیب. اگر جعبه آسیب دیده است یا نزدیک به انقضا است ، مورد دیگری را بگیرید!
کاندوم ها را به پیشخوان ببرید و آنها را خریداری کنید! به یاد داشته باشید ، هر کسی می تواند کاندوم بخرد. از صندوق دار خجالت نکشید. خرید شما هیچ یک از مشاغل آنها نیست. به علاوه ، داشتن کاندوم در دست هوشمند است.
کاندوم های خود را به درستی ذخیره کنید تا زمان زمان استفاده از آنها. کاندوم ها باید در محلی با دمای اتاق مانند کشو یا کابینت نگهداری شوند. کاندوم ها هرگز نباید در یک کیف پول یا ماشین شما نگهداری شوند ، زیرا خیلی گرم است و آنها آسیب می بینند!
در حالی که خرید کاندوم آسان است ، می توانید آنها را به صورت رایگان تهیه کنید! TeenSource این کار را برای شما آسان می کند.

دستورالعمل گام به گام برای دریافت کاندوم رایگان:

شهر ، کد پستی و تاریخ تولد خود را وارد کنید. نوجوانان در برخی از مناطق کالیفرنیا می توانند سفارش دهند که کاندوم به خانه خود تحویل داده شود و سایر نوجوانان می توانند کاندوم رایگان را در نزدیکی خود پیدا کنند!
برای تحویل کاندوم به خانه خود ، آن گزینه را انتخاب کرده و نام و آدرس خود را وارد کنید. اگر از داشتن کاندوم ارسال شده به خانه خود احساس راحتی نمی کنید ، می توانید از آدرس یک دوست صمیمی یا یکی از اعضای خانواده خود استفاده کنید (فقط قبل از موعد به آنها هشدار دهید). کاندوم ها به یک پاکت خالی بدون مارک می رسند. شما می توانید کاندوم ها را هر 30 روز یک بار سفارش دهید.
برای برداشتن کاندوم رایگان ، مکانی را روی نقشه پیدا کنید. مکانهایی که دارای نقطه آبی هستند ممکن است از شما بخواهد که مدارک را پر کنید و به پزشک یا ارائه دهنده خدمات درمانی مراجعه کنید تا کاندوم رایگان دریافت کنید. سایر مکان ها باید کاندوم در دسترس برای انتخاب شما داشته باشند.
به مکان بروید.
کاندوم رایگان را پیدا کنید یا از کسی سؤال کنید که آیا آنها را نمی بینید.
کاندوم های خود را به درستی ذخیره کنید تا زمان زمان استفاده از آنها. کاندوم ها باید در محلی با دمای اتاق مانند کشو یا کابینت نگهداری شوند. کاندوم ها هرگز نباید در یک کیف پول یا ماشین شما نگهداری شوند ، زیرا خیلی گرم است و آنها آسیب می بینند!
نکات بیشتر!

همیشه ایده خوبی است که کاندوم داشته باشید ، حتی اگر هرگز رابطه جنسی نداشته باشید. شما هرگز نمی دانید چه زمانی ممکن است شما یا یک دوست به آنها احتیاج داشته باشید. داشتن کاندوم در دست باعث می شود احساس راحتی و آمادگی بیشتری داشته باشید!
مطمئن باشید دریافت کاندوم نشان می دهد که شما بالغ و مسئول هستید. اگر نمی توانید آنچه را که به دنبال آن هستید پیدا کنید ، از کسی بخواهید!
کاندوم ها را می توان با لوب استفاده کرد ، اما اطمینان حاصل کنید که روغن آن دارای آب است و هیچ روغنی ندارد. روان کننده های مستقر در روغن شامل روغن کودک ، روغن نارگیل ، لوسیون ها و هر ماده غذایی در واقع لاتکس کاندوم را خراب می کنند و باعث عدم کارایی آنها می شوند.
کاندوم باید فقط یک بار استفاده شود. هنگامی که با کاندوم تمام شد ، آن را دور بیندازید!
در حالی که کاندوم تنها شکل کنترل زایمان است که از بارداری و STD محافظت می کند ، بسیاری از روش های دیگر برای کنترل تولد وجود دارد. در مورد گزینه های کنترل تولد که ممکن است برای شما در TeenSource مناسب باشد اطلاعات کسب کنید! همچنین می توانید در مورد STD ، نحوه آزمایش و چگونگی پیشگیری از بیماریهای مزمن STD اطلاعات بیشتری کسب کنید. فراموش نکنید که یک کلینیک را در نزدیکی شما پیدا کنید تا بتوانید کنترل تولد یا آزمایش STD را انجام دهید!

 

منبع :  sanykala

  • محمد امینی

خرید کاندوم

کاندوم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی