روغن خراطین اصل

امروزه با افزایش بسیار زیاد برای این محصول با ارزش ، سودجویان برای پر کردن جیب های خود از مواد تقلبی استفاده می کنند

روغن خراطین اصل

امروزه با افزایش بسیار زیاد برای این محصول با ارزش ، سودجویان برای پر کردن جیب های خود از مواد تقلبی استفاده می کنند

به طور حتم تشخیص دادن روغن خراطین اصل از روغن خراطین تقلبی در هر آزمایشگاهی قابل تعیین شدن است و برای اشخاصی که تا به حال از این روغن مصرف نکرده اند تشخیص اصالت آن کار آسانی نخواهد بود . ولی نکته این جاست که آیا راهی برای مصرف کننده این روغن است که بتواند از صحت و سقم کیفیت محصول اطمینان یابد ؟

پیوندها

درباره این مورد
هدف ما این است که اطلاعات دقیق محصول را به شما نشان دهیم. تولید کنندگان ، تأمین کنندگان و دیگران آنچه را که شما در اینجا مشاهده می کنید ارائه می دهند ، و ما آن را تأیید نکرده ایم. سلب مسئولیت ما را ببینید
محافظ خشک Degree Women Protiperspirant Deodorant Doodor یک چوب دئودورانت ضددرد کننده جامد نامرئی است که حداکثر 24 ساعت محافظت در برابر عرق و بو بدن را فراهم می کند. با زنان درجه ، شما می توانید تمام روز تازه و خشک بمانید ، مهم نیست که چه چیزی باشد. این ضد عرق و دئودورانت از فرمول پاسخگو بدن اصلی Degree استفاده می کند ، که توسط متخصصان طراحی شده است تا از عرق و محافظت از بوی 24 ساعته و محافظت از بو و حفظ طراوت در حرکت خود استفاده کند ، روی عرق سخت است اما روی پوست نیست ، این دئودورانت برای خانم ها برای هر روز مناسب است استفاده کنید. چه در محل کار ، چه در فضای باز ورزشی ورزش کنید یا در ورزشگاه کار کنید ، می توانید مطمئن باشید که بوی تمیز می کنید و در تمام طول روز از عرق و بو بدن محافظت می کنید. عطری را که به شما مناسب تر است انتخاب کنید - Shower Clean عطر تازه و تمیز گل رز و گل یاس را دارد که با میوه ای ظریف ترکیب شده است. حرکت خود را در طول روز با این اعتماد به نفس انجام دهید که به محض انجام بهترین عملکرد خود را تازه خواهید ماند. زنان متناسب با کاربرد آسان. برای بلند کردن چوب ، کافی است شماره گیری را در پایین بچرخانید ، یک لایه نازک را به زیر بغل خود بمالید ، و شما آماده رفتن هستید! خشک و خنک و مطمئن با Degree Women باشید. Trust Degree Deodorant for Women را بخرید و در صورت نیاز به بیشترین محافظت از زیر بغل آن را با رایحه تازه تهیه کنید. این شما را نمی خواهد پایین.
درجه دوش تمیز کننده ضد عرق ضد چربی ضد آفتاب 2.6 اونس
محافظ خشک Degree ضددردان ضددردان دوش پاک کننده از عرق و بوی بدن 24 ساعته است.
این دئودورانت درجه یک برای زنان دارای رایحه ای تازه و تمیز از گل رز و گل یاس است که با یک میوه خوشمزه مخلوط می شود.
این فرمول اصلی دئودورانت و ضد عرق خانم ها به شما کمک می کند تا در طول روز احساس تمیز و خشک داشته باشید.
دوش چوب دئودورانت تمیز این احساس را فقط از دوش به شما ارائه می دهد و هر چقدر هم حرکت کنید احساس اطمینان را در شما حفظ می کند.
دوش چوب دئودورانت تمیز این احساس را فقط از دوش به شما ارائه می دهد و هر چقدر هم حرکت کنید احساس اطمینان را در شما حفظ می کند.
به Deodorant Degree درجه یک خانم اعتماد کنید و از ماندگاری طولانی مدت در زیر بغل برخوردار شوید که باعث باقی مانده لباس نمی شود.
عناصر:
مواد غیرفعال: سیکلوپنتازیلوکسان؛ استریل الکل؛ C12-15 آلکیل بنزوات؛ PPG-14 بوتیل اتر؛ روغن کرچک هیدروژنه؛ عطر؛ پلی اتیلن؛ BHT

مواد لازم: مواد لازم: آلومینیوم زیرکونیوم تتراکلروهیدرکس GLY (18.2٪). هدف: ضد شرور. مواد غیرفعال: سیکلوپنتازیلوکسان ، ایزوپروپیل پالمیتات ، استریل الکل ، روغن معدنی ، تالک ، روغن کرچک هیدروژنه ، عطر (Parfum) ، نشاسته زایا میس (ذرت) ، Steareth-100 ، BHT.

مواد تشکیل دهنده فعال: آلومینیوم زیرکونیوم تتراکلروهیدرکس گلی (17.8٪)

جهت ها:
دستورالعمل: فقط روی زیر بغل اعمال شود. فقط به زیر بغل اعمال شود.

  • محمد امینی

ضد عرق

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی