روغن خراطین اصل

امروزه با افزایش بسیار زیاد برای این محصول با ارزش ، سودجویان برای پر کردن جیب های خود از مواد تقلبی استفاده می کنند

روغن خراطین اصل

امروزه با افزایش بسیار زیاد برای این محصول با ارزش ، سودجویان برای پر کردن جیب های خود از مواد تقلبی استفاده می کنند

به طور حتم تشخیص دادن روغن خراطین اصل از روغن خراطین تقلبی در هر آزمایشگاهی قابل تعیین شدن است و برای اشخاصی که تا به حال از این روغن مصرف نکرده اند تشخیص اصالت آن کار آسانی نخواهد بود . ولی نکته این جاست که آیا راهی برای مصرف کننده این روغن است که بتواند از صحت و سقم کیفیت محصول اطمینان یابد ؟

پیوندها

کاندوم لاتکس روغنکاری شده با Comfort Fit - 10

شنبه, ۲۳ آذر ۱۳۹۸، ۰۲:۱۶ ب.ظ

کاندوم لاتکس روغنکاری شده با Comfort Fit - 10 تن
درباره این مورد
هدف ما این است که اطلاعات دقیق محصول را به شما نشان دهیم. تولید کنندگان ، تأمین کنندگان و دیگران آنچه را که شما در اینجا مشاهده می کنید ارائه می دهند ، و ما آن را تأیید نکرده ایم. سلب مسئولیت ما را ببینید
ماندگاری - کاندوم های راحت لاتکس روانکار شده - 10 بسته کاندوم راحت لاتکس روغن کاری شده با لایتکس دارای پایه ای مناسب جهت ایجاد ایمنی بوده و به سمت نوک گسترده تر است. این شکل خاص به شما امکان می دهد آزادی عمل بیشتری داشته باشید همانطور که به طور طبیعی انجام می دهید. کاندوم متناسب با Latex Lubricated Comfort Fit تولید پایدار شده است. برای شما و شریک زندگی بهتر و بدون بو و فاقد نیتروسامین ها بهتر از همه برای تجارت عادلانه ، وگان ، غیر GMO ، SUSTAIN LATRICATED LATX LATX NATURAL LUBRICATED LARX COMFORT مناسب متناسب با شرایط کمک به حمایت از سلامت و برنامه ریزی خانوادگی شما. ما این موارد را از ترکیبات گیاهی و معدنی تشکیل می دهیم ، از جمله لاتکس طبیعی و اکسید زینک ، شامل تست های الکترونیکی برای ایمنی از قبل از آنها را به شما ارسال می کنیم. LUBRICANT SILICONE ما جذابیت شما را ارتقا می بخشد ، در حالی که تولید رایگان صادقانه ما آسان است در مورد رضایت شما. این جعبه دارای 10 شرایط بزرگ است.
هشدار:
توجه: این محصول حاوی لاتکس لاستیکی طبیعی است که ممکن است باعث بروز واکنشهای آلرژیک شود. هشدارها را مشاهده کنید و دستورالعمل های مربوط به استفاده از چاپ شده در داخل جعبه را به دقت دنبال کنید.

عناصر:
مواد لازم: Lubricated Comfort Fit - 10 pack: کاندوم Sustain Comfort Fit دارای یک پایه مخروط برای یک تناسب امن است و به سمت نوک گسترده تر است و امکان آزادی بیشتر در حرکت را همانطور که شما به طور طبیعی انجام می دهید فراهم می کند.

جهت ها:
دستورالعمل: اطلاعات مهم: کاندوم های لاتکس خطرات بارداری و عفونت های مقاربتی را به طور کامل از بین نمی برد. برای به دست آوردن بیشترین تولید از کاندوم لاتکس ، هر بار که رابطه جنسی دارید از یک مورد صحیح استفاده کنید. لطفاً جهت استفاده در داخل بسته را مشاهده کنید. بسیاری از STI ها وجود دارد. کاندوم لاتکس می تواند خطر انتقال STI به سر یا آلت تناسلی را کاهش دهد. با این حال ، برخی از STI ها نیز می توانند با تماس جنسی دیگر منتشر شوند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد حفاظت از STI ، لطفاً اطلاعات داخل بسته را مطالعه کنید. اگر فکر می کنید STI دارید ، با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی تماس بگیرید. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کاندوم یا STI ، با ارائه دهنده مراقبت های بهداشتی یا آژانس بهداشت عمومی تماس بگیرید.

دستورالعمل مراقبت از پارچه: هیچ کدام

مشخصات فنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی