روغن خراطین اصل

امروزه با افزایش بسیار زیاد برای این محصول با ارزش ، سودجویان برای پر کردن جیب های خود از مواد تقلبی استفاده می کنند

روغن خراطین اصل

امروزه با افزایش بسیار زیاد برای این محصول با ارزش ، سودجویان برای پر کردن جیب های خود از مواد تقلبی استفاده می کنند

به طور حتم تشخیص دادن روغن خراطین اصل از روغن خراطین تقلبی در هر آزمایشگاهی قابل تعیین شدن است و برای اشخاصی که تا به حال از این روغن مصرف نکرده اند تشخیص اصالت آن کار آسانی نخواهد بود . ولی نکته این جاست که آیا راهی برای مصرف کننده این روغن است که بتواند از صحت و سقم کیفیت محصول اطمینان یابد ؟

پیوندها

ملکه V P.S. I Lube You Organic Aloe Lubricant Latex Latex Allat Hydatating All-Natural Lube، 3 Oz

درباره این مورد
هدف ما این است که اطلاعات دقیق محصول را به شما نشان دهیم. تولید کنندگان ، تأمین کنندگان و دیگران آنچه را که شما در اینجا مشاهده می کنید ارائه می دهند ، و ما آن را تأیید نکرده ایم. سلب مسئولیت ما را ببینید
لوب لازم نیست که احساس گناه شما شود. در ملکه V ، ما "شرم آور نیستیم". بدن شما همیشه نمی تواند رطوبت شما را کنترل کند و برخی از بدن زنان به سادگی خود به اندازه کافی یا حتی روغن کاری نمی کنند. Lube ابزاری است که به افزایش لذت کمک می کند و در عین حال خطر ابتلا به میکرو اشک را نیز کاهش می دهد. ما را باور نمی کنید؟ تحقیقات نشان می دهد که میزان روغن در واقع به میزان بیشتری از برانگیختگی ، لذت و رضایت از روانکاری زنان طبیعی منجر می شود. خانمها. لوب مبتنی بر آلوئه ما دوستدار لاتکس است و برای کسانی که دارای انواع پوستی حساس هستند در ذهن تدوین شده است. طولانی مدت و عاری از عوارض جانبی تحریک کننده مرتبط با بیشتر lubes در بازار ، lube ما به منظور افزایش لذت جنسی شما طراحی شده است. ملکه V شما را مجذوب خود می کند.

ملکه V P.S. I Lube You ، روان کننده آلوئه آلی ، طبیعی ، 3 اونس
روان کننده ارگانیک آلی با کلیه مواد طبیعی تهیه شده است
ملکه V شما را محافظت ، هیدراته و جوانسازی می کند
بهترین روغن طبیعی برای پوست های حساس و جلوگیری از عفونت ها
یک سر خوردگی صاف و بدون سر و صدا فراهم می کند
Latex Lube دوستانه برای کاندوم
تعادل pH شما را مانند سایر روان کننده های طبیعی مانند روغن روغن نارگیل مختل نمی کند
جایگزین تسکین دهنده برای روان کننده های مبتنی بر سیلیکون و روان کننده های مبتنی بر آب
Lube برای زنان ، ایجاد شده توسط زنان
در اسپری روان کننده نیز موجود است

ملکه V با سرخوردگی از داروهای مضر که در سلامت زنان عادی شده است ، تأسیس شد. هدف ما تسخیر فضای سلامتی زنانه با محصولاتی با pH متعادل ، عاری از مواد مضر ، مناسب ، آسان برای استفاده و مقرون به صرفه است. ما یک شرکت بهداشت و سلامتی با محوریت هزاره زنانه هستیم که جامعه ای را پرورش داده و به زنان کمک می کند تا ملکه پنجم شوند.

فرایند 3 مرحله ای ما شامل محصولاتی برای حفظ ملکه V ، لذت بردن از ملکه V ، و بهبود ملکه V شما است:

1. #MAINTAINYOURV
ملکه آن را تمیز کردن شستشو
درد سلطنتی
شما ** آن را پاک می کند
نوار v
spritzer
پروبیوتیک های دی وی دی
آن را به شستن بدن پادشاهی کنید

2. #ENJOYYOURV
محل زندگی lido
روی علامت
پ. من شما را lube
حمام حباب حباب را پاپ کنید

3. #HEALYOURV
خارش مبهوت من را نکش
مرا به روش درست مالش دهید
پاک کن

آیا می دانید؟
pH واژن سالم بین جایی بین 3.8 تا 4.5 است ، و اگر سالم هستید ملکه V باید خود را تنظیم کرده و آن را در این محدوده اسیدی نگه دارید.
آیا می دانید بیشتر روان کننده ها عاری از پارابن نیستند و حتی حاوی موادی مانند گلیسیرین و پروپیلن گلیکول هستند که از روغن پایه هستند؟ این مواد می توانند باعث عفونت ، سوزش و ناراحتی شوند.
آیا می دانید واژن شما بیش از 8000 انتهای عصبی در کلیتوریس دارد؟ حساس به پایین وجود دارد ... یک آلت تناسلی فقط 4000 نفر دارد و ناحیه لگن اطراف کلیتوریس 15000 انتهای عصبی دیگر دارد.

محصولات ما
Queen V شرکتی است که درست مثل ما محصولاتی را برای زنان روزمره تولید می کند. خط تولید ما در آزمایشگاه های ثبت شده توسط FDA ساخته شده است و توسط پزشکان و متخصصان زنان توصیه می شود. محصولات ما توسط زنان در هر سنی و زمینه های بهداشتی استفاده می شود. آنها ساده برای استفاده ، رفع و جلوگیری از مشکلات متداول ملکه V هستند ، و حتی بهتر ... آنها در واقع کار می کنند!

ملکه پنجم زندگی
عناصر:
مواد تشکیل دهنده فعال: آب برگ آلوئه باربادنسیس (آلوئه ورا) ، پروپانیدول ، عصاره Tremella Fuciformis ، گلوکونولاکتون ، هیالورونات سدیم ، عصاره دانه Quinoa (Quinoa) ، عصاره دانه Chenopodium Cannabis (کنف) عصاره دانه Sativa ، Linum Usitatissimum (کتان) عصاره برگ چای سبز ، عصاره هسته Avena Sativa (جو دوسر) ، هیدروکسیتیکل سلولز ، صمغ زانتام ، بنزوات سدیم ، پتاسیم صربات ، اسید سیتریک

جهت ها:
دستورالعمل: در صورت نیاز از روان کننده برای تکمیل رطوبت طبیعی و تقویت صمیمیت استفاده کنید. برای تسکین خشکی شخصی ، مقدار کمی را روی ناحیه بدن مورد نظر برای روغن کاری قرار دهید. دوباره مطابق دلخواه استفاده کنید. به راحتی با آب گرم شسته می شود. دوستانه لاتکس.

  • محمد امینی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی