روغن خراطین اصل

امروزه با افزایش بسیار زیاد برای این محصول با ارزش ، سودجویان برای پر کردن جیب های خود از مواد تقلبی استفاده می کنند

روغن خراطین اصل

امروزه با افزایش بسیار زیاد برای این محصول با ارزش ، سودجویان برای پر کردن جیب های خود از مواد تقلبی استفاده می کنند

به طور حتم تشخیص دادن روغن خراطین اصل از روغن خراطین تقلبی در هر آزمایشگاهی قابل تعیین شدن است و برای اشخاصی که تا به حال از این روغن مصرف نکرده اند تشخیص اصالت آن کار آسانی نخواهد بود . ولی نکته این جاست که آیا راهی برای مصرف کننده این روغن است که بتواند از صحت و سقم کیفیت محصول اطمینان یابد ؟

پیوندها

کنترل بیماری جنسی با کاندوم

یکی از شروط برقراری رابطه جنسی ایمن ، استفاده از کاندوم است. کاندوم ها می توانند جلوی انتقال بیماری خود را به عنوان مثال HIV ، هپاتیت C ، زگیل تناسلی و انواع عفونت ها ، ارچ ها و ... جنسی را بگیرند.

 

چطور از کاندوم نگهداری کنیم؟
نگهداری غلط از کاندوم می تواند آن را اگر پارگی زودرس کند یا باعث ایجاد حساسیت در هنگام استفاده کند ، به همین دلیل طرز نگهداری صحیح کاندوم بسیار زیاد است. کاندوم ها باید دور از حرارت و نور مستقیم ، دور از رطوبت و هر نوع ماده شیمیایی و طبیعی مانند روغن ، وازلین و ... نگهداری شود. همچنین باید حتماً به تاریخ انقضا کاندومی که استفاده می کنید توجه داشته باشید.کاندوم خاردار سیلیکونی

 

آیا با استفاده از کاندوم ریسک بارداری وجود دارد؟
کاندوم تا 98٪ از بارداری خواسته نشده انجام می دهد. اما بعضی اوقات ممکن است با استفاده از کاندوم نیز باردار شود. علت این امر ، تأثیر ، عدم توجه به نکات مهم نگهداری کاندوم ، داشتن رابطه جنسی خشن را به پارگی آن است.

 

چرا کاندوم پاره می شود؟
رعایت برخی نکات بسیار ساده ، ممکن است از پارگی کاندوم پیشگیری کند. در ادامه دلایل بالا بروید ریسک پارگی کاندوم اشاره کنیدیم:

عدم توجه به تاریخ انقضا

عدم توجه به نکات مهم نگهداری

استفاده از روانگردان ها

رابطه جنسی خشن

عدم توجه به تناسب سایز کاندوم با آلت

خشکی واژن

 

اگر حین رابطه جنسی کاندوم پاره شد چه کنیم؟
امکان پارگی کاندوم ، در هر رابطه جنسی در هرجال وجود دارد. اگر حین رابطه جنسی کاندوم پاره شود ، بهترین کارا این است که رابطه متوقف و از کاندوم دیگر استفاده کنید (قبل از انزال آقا). اما اگر بعد از انزال ، متوجه پارگی کاندوم شدید ، واژن را شستشو داده و از قرص اورژانسی استفاده کنید. اگر رابطه جنسی شما ایمن است و از سلامتی شریک جنسی خود مطمئن نیستید ، می توانید به مراکز بهداشتی مراجعه کنید و برای پیشگیری از بیماری جنسی مشورت کنید.

قیمت کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار ژله ای

کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم خاردار ژله


خرید کاندوم سیلیکونی

خرید کاندوم ژله ای

کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم خاردار قابل شستشو

کاندوم ژله

قیمت کاندوم خاردار سیلیکونی

کاندوم ژله ای قابل شستشو

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی